Dido - Full Arshive

۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

بیوگرافی Dido
نام و نام خانوادگی: Dido Florian Cloud de Bounevialle O'Malley Armstrong
تاریخ تولد:25 دسامبر 1971
محل تولد: لندن,انگلستان
قد:170 سانتی متر

درباره ی او:
بعد از بیرون امدن البوم no angel ,بعد از 7 سال نامزدیش رو با Bob Page به هم می زنه و اهنگ thank you هم به خاطر قدر دانی از وی سروده شد.
اولین الت موسیقی اون یک ضبط صوت بوده.
امینم اهنگ thank you وی رو در تک اهنگ stan ش استفاده کرد و خیلی ها علت شهرتش رو همین می دونن,در ضمن در موزیک ویدئو ی این اهنگ نقش دوست دختر امینم رو داشته!
برادر وی Roland 'Rollo' Armstrong عضو گروه Faithless هست که دایدو تدارکات ضبط اهنگ ها و نمایش هاشون رو بر عهده داره.
در شش سالگی وارد مدرسه موسیقی Guildhall لندن می شه.
بدون تبلیغات تلوزیون به شهرت رسید.
در انگلستان متولد شده اما اصلیتش ایرلندیه.
با تشکر از حمیدرضا عسکری



آلبوم Life For Rent


آلبوم No Angel


آلبوم  Safe Trip Home

Disturbed - Full Arshive

بیوگرافی Disturbed

بیوگرافی اعضای گروه

Tom Araya
نام کامل : توماس آرایا

تخصص : گیتار بیس و خواننده و نویسنده بسیاری از اشعار گروه

تاریخ تولد : 6 جون 1962

محل تولد : سانتیاگو

گروههای قبلی : Blood***** , Serial Killers



Kerry King

نام کامل : کری کینگ

تخصص : گیتار

تاریخ تولد : 3 جون 1964

محل تولد : لوس آنجلس

گروههای قبلی : Blood***** 



Jeff Hunneman


نام کامل : جف هانمن

تخصص : گیتار ( البته سازنده آهنگ Angel Of Death هم هست )

تاریخ تولد : 19 آگوست 1964

محل تولد : اوکلند

گروههای قبلی : Death By Clouthes



Paul Bostaph


نام کامل : پاول بوستاپ

تخصص : درام

تاریخ تولد :  26 مارچ 1964

محل تول : سانفرانسیسکو

گروههای قبلی : Forbidden , Iron Maiden






Believe 2000

Server 1     Server 2     Server 3



Indestructible 2008

Server 1     Server 2     Server 3



Ten Thousand Fists 2005

Server 1     Server 2     Server 3



The Sickness 2000

Server 1     Server 2     Server 3



Bonus Track 2007

Server 1     Server 2     Server 3

Dj Yahel - Full Arshive

بیوگرافی Dj Yahel
یاهل شرمن ملقب DJ Yahel از سال ۱۹۹۷ شروع به کا کرد. او در کشور اسراییل در شهر مالوت در سال ۱۹۷۸ (۱۲ می) بدنیا امد . دی جی یاهل یکی از بهترین آهنگسازان معروف در جهان در سبک های PsyTrance , Deeptrance , ClubTrance است که بیشترین سبکی که روی ان کار میکونه سبک های PsyTrance & Deeptrance است. دی جی یاهل فعالیت خود را از سال 1990 در سن 14 سالگی شروع کرد. او در اواخر سال 1999 شروع به تهیه و جمع آوری اولین آلبوم خود کرد. و در سال 2000 اولین آلبوم خود را روانه بازار کرد. یکی از کارهای زیبای دی جی یاهل در ساخت آهنگهایش استفاده از موسیقی و نت تمامی کشور هاست. حتی بیشتر اهنگهایش شباهتی کمی به موسیقی ایرانی و مذهبی دارد. به همین خاطر ترانه های او زیبا و دلنشین و جذب کننده است و به همین خاطر روزبه روز به طرفداران او اضافه می شود . او حتی از صدای دلنشینی برخوردار است که نمونه های ان را میتوان در آهنگ های Liquid Love , Deeply Disturbed یافت . او آهنگ های خود را با احساسات عمیق می سازد . و زیباترین آهنگ های او به فارسی(ناراحتی عمیقانه - مردی اخر از همه در جامعه - عزیزم - ترقی کردن - مایع عشق ) انگلیسی (Deeply Disturbed -Last Man In The Universe - Sugar one)). او با موزیک های زیباش تونست نظر تمام مردم دنیا رو به خودش جلب کنه .موزیک های یاهل با نویز های زیبا و ریورب های بسیار عالی و افکتهای صوتی مناسب ارائه میشه که همین اهنگ هاشو زیبا کرده است .

Around The World

Server 1     Server 2     Server 3



Hallucinate

Server 1     Server 2     Server 3



Something to Remember

Server 1     Server 2     Server 3



Super Set

Server 1     Server 2     Server 3



Super Set Two

Server 1     Server 2     Server 3



Xport

Server 1     Server 2     Server 3

Eagles - Full Arshive فول آلبوم the eagles

بیوگرافی Eagles
گروه Eaglesدر سال ۱۹۷۹در لوس آنجلس آمریکا بوسیله« برنی لیدون» وبا عضویت « اندی مایرز» ، « گلن فرای » و« دان هنلی » شکل گرفت. اولین آهنگ مطرح گروه « اونو سخت نگیر» وبعد هم آهنگ « زن جادوگر» بود که هردو به جدول بیست آهنگ برتر آمریکا راه پیدا کردند بعد از آن آلبومهای « دسپرادو» و « در مرز» و آلبوم « یکی از این شبها» نام گروه را در تمام آمریکا برسرزبانها انداخت. درهمین زمان« برنی لیدون » گروه را ترک کرد و« جو والش» بعنوان گیتاریست اصلی وارد گروه شد. یک سال بعد از ورود او در سال ۱۹۷۶ قویترین آلبوم گروه با نام« هتل کالیفرنیا» به بازار آمد که هشت هفته عنوان پر فروشترین آلبوم را داشت و دو آهنگ «هتل کالیفرنیا » و« بچه جدید در شهر» هم آهنگهای شماره یک در جهان شناخته شدند و آلبوم با فروش 9 میلیون نسخه ای به لیست آلبوم های بزرگ دوران پیوست. بیوگرافی اعضا: برنی لیدون متولد جولای ۱۹۴۷ ایالت سنیه سدتا « گیتاریست» اندی مایرز متولدمارس ۱۹۴۷ ایالت نبراسکا « خواننده و نوازنده گیتار باس» گلن فرای متولد نوامبر ۱۹۴۸ دیت رویت میشی گان « خواننده و گیتاریست» دان هنلی متولد جولای ۱۹۴۷گیلمر تگزاس « خواننده » جو والش متولد نوامبر۱۹۴۷ایالت نیو جرسی « گیتاریست»


 

Eagles 1972

Desperado 1973

On The Border 1974

One Of These Nights 1975

Hotel California 1976

Their Greatest Hits 1971 - 1795 (1976)

The Long Run 1979

Eagles Live 1980
Server 1    Server 2    Server 3

Greatest Hits Vol Two 1982

The Best of Eagles 1985

Hell Freezes Over 1994
Server 1    Server 2    Server 3

The Very Best of The Eagles 1994
Server 1    Server 2    Server 3

Selected Works 1972-1999 (2000)
Disc1 (The Early Days) :   Server 1    Server 2    Server 3
Disc2 (The Ballads) :   Server 1    Server 2    Server 3     
Disc3 (The Fast Lane) :   Server 1    Server 2    Server 3
             Disc4 (The Millennium Concert) :   Server 1    Server 2    Server 3

The Very Best of The Eagles 2001
Server 1    Server 2    Server 3

The Complete Greatest Hits 2003
CD1 :   Server 1    Server 2    Server 3
CD2 :   Server 1    Server 2    Server 3

Long Road Out of Eden 2007
CD1 :   Server 1    Server 2    Server 3
CD2 :   Server 1    Server 2    Server 3

فول آلبوم Christina Aguilera

بیوگرافی Christina Aguilera
خواننده و مدل مشهور کريستينا ماريا آگوريلا در ۱۸ دسامبر ۱۹۸۰ در استانت آيلند نيويورک متولد شد . پدرش يک نظامی درجه دار و مادرش يک موسيقیدان و نوازنده بود . کريستينا در سن ۹ سالگی به عنوان يک ستاره به عضويت کلوپ مشهور ميکی موس درآمد (( جايی که بريتنی اسپيرز و اعضای گروه انسينک و خيلی های ديگه از اونجا شروع به کار کردند ))‌ او در اين کلوپ تجربيات بسياری در زمينه خواننده شدن کسب کرد که از مهمترين آنها ميتوان به آهنگ All i wanna do ( همه آنچه که ميخواهم انجام دهم ) را نام برد . اين آهنگ به صورت دو صدايی و با همکاری ستاره پاپ ژاپنی > کيزو ناکانيشی < در ژاپن اجرا شده !
در سال ۱۹۹۸ دروازه های موفقيت به سرعت به روی کريستينا باز شد . در اين سال او آهنگ reflection ( انعکاس تفکر ) را برای کارتون مشهور و زيبای مولان که متعلق به ديسنی بود را ضبط کرد و خواند . و اين آهنگ صعود سريع او را به سوی ستاره شدن تضمين کرد . چرا که در مدت کوتاهی بعد از خواندن اين آهنگ او اولين آلبوم خود را به بازار موسيقی عرضه کرد . که آهنگ برگزيده اين آلبوم به نام ginie in bottle پر طرفدار ترين و پرفروش ترين در آمريکا شد و اين آلبوم جايزه Grammy را نصيب کريستينا ساخت . اما موفقيت های او به همينجا ختم نميشود ! وی در سال ۲۰۰۰ به خاطر دو آهنگ به نام های What a girl wants ( آنچه که يک دختر ميخواهد ) و All i want is you ( آنچه که ميخواهم تويی ) دوباره در بالای جدول بهترينهای سال قرار گرفت . و در ادامه انتشار مجموعه اسپانيايی mi reflejo و يک ترجمه از آهنگ La bella`s برای تراک صدايی فيلم مولن روژ اين ستاره را مورد توجه عموم مردم قرار داد .در سال ۲۰۰۲ کريستينا برای دومين آلبومش يک عکس سکسی بحث انگيز را بر روی جلد آلبوم خود قرار داد . و بر خلاف تصور خيلی ها اين کار او به معروفيتش اضافه کرد و از آن به بعد او به يک چهره سکسی مشهور شد !اولين آهنگ منحصر به فرد اين آلبوم به نام dirrty بحث مشابهی را برای ساخت موزيک ويدئو ی آن پيش کشيد ! ( يعنی اين موزيک ويدئو هم سکسی بود !) در اينجا بايد بگم که کريستينا بر خلاف تصور همگان روابط نامشروع زيادی نداشته . اولين رابطه او با جاستين ( خواننده ) شروع شده و چون آغاز رابطه او با جاستين به دليل دشمنی و حسادت و کينه عجيب او با بريتنی ( خواننده ) بوده اين رابطه هم زياد دوام نداشته ! (( همون طور که ميدونيد جاستين قبلا با بريتنی رابطه داشته و حتی قرار بوده با هم ازدواج کنند!! ولی به دلايلی اين رابطه بهم خورد ! )) و به تازگی هم کريستينا در فوريه سال ۲۰۰۵ اعلام کرده که با مدير اجرايی ( مجری شوها و موسيقی ) جوردن براتمن نامزد کرده .
* خواننده محبوب و جوان آمریکا که اول در سبک پاپ شعر می خواند و یک دفعه مسیر خود را عوض کرد و به سبک راک روی آورد  در فیبریه 2000 جایزه Grammy را دریافت کرد و در 2001 در بین صد چهره زیبا از نظر مجله FHM در رده بیستم قرار گرفت.
* پدر او اکوادری و مادر او ایرلندی است.
* این را هم بگویم او خوانندگی را از سن شش سالگی از مدرسه اش شروع کرد.





My Kind Of Christmas

Mi Reflejo

Just Be Free

Christina Aguilera

Remixed Hitz

I Come Undone

Stripped

Christina Aguileria Special Edition

Back to Basics

Chris de Burgh - Full Arshive


Chris de Burgh - Biography 
كريستوفر جان ديويسون ملقب به كريس دي برگ در ١٥ اكتبر سال ١٩٤٨ در آرژانتين متولد شد. پدرش "چارلز ديويسون" ديپلمات انگليسي و مادرش "ماوي اميلي دي برگ" منشي ايرلندي بود. كودكي كريس دي برگ به خاطر شغل ديپلماتيك پدر به مسافرت و كسب تجربه در اين راه گذشت و به اين خاطر در كشورهاي مختلفي مثل مالت، نيجريه و زئير بزرگ شد. هنگامي كه ١٢ ساله بود خانواده اش به "Emerald Isle" در ايرلند رفتند، جايي كه هنوز هم كريس دي برگ با همسرش دايان و سه فرزندش رزانا، هوبي و مايكل زندگي مي كند.
در سال ١٩٦٠ پدرش يك قلعه قديمي به نام بارگي كاسل خريد كه در قرن ١٢ ساخته شده بود. بعد از اينكه قلعه دوباره توسط خانواده ديويسون بازسازي شد، آنها آنجا را به يك هتل خانوادگي براي تعطيلات تبديل كردند. كريس اولين كنسرتهايش را در اين قلعه اجرا مي كرد و بعد از ظهر ها براي ميهمانان گيتار مي نواخت. كريس نواختن گيتار را با روش سعي و خطا، يعني بدون هيچ نت از پيش نوشته شده اي ياد گرفت.
كريس زبان انگليسي و فرانسه را در كالج معروف ترينيتي در شهر دوبلين آموخت. هنگامي كه وي مشغول تحصيل در كالج ترينيتي بود شروع به نوشتن آهنگهاي پاپ كرد. در سال ١٩٧١ كريس براي پيدا كردن يك شغل در موسيقي به لندن سفر كرد. در يك رستوران و آرايشگاه به عنوان خواننده شروع به كار كرد و از طرف يكي از دوستانش كه به تازگي رستوراني به نام "Captain Americas" در دوبلين تاسيس كرده بود پيشنهاد كار دريافت كرد و براي ميهماناني كه مشغول صرف غذا بودند موسيقي مي نواخت.
در سال ١٩٧٤ كريس با كمپاني M&A قراداد امضاء كرد و گروه سوپر ترمپ را در تور جديدترين آلبومشان به نام "Crime of the Century" همراهي كرد. در اين زمان بود كه نامش را به كريس دي برگ تغيير داد و در سال ١٩٧٥ آماده انتشار اولين آلبومش به نام "...Far Beyond These Castle Walls" شد.
اولين موفقيت بين المللي كريس در سال ١٩٧٥ با آهنگ "Turning Round" كه بعدها به اسم "Flying" تغيير نام داد رقم خورد. اين آهنگ براي ١٧ هفته در صدر جدول بهترين ها در برزيل قرار گرفت و بيش از نيم ميليون نسخه از آن به فروش رفت. آلبوم بعدي كريس دي برگ به نام "Spanish Train & Other Stories" آهنگي به نام "A Spaceman Came Travelling" داشت كه در انگلستان جزو بهترين آهنگ هاي كريسمس شناخته شد. ولي موفقيت واقعي اين آلبوم آهنگي به نام "Patricia The Stripper" است كه هنوز هم درخواست اجراي آن از طرف تماشاچيان در كنسرت هاي كنوني كريس وجود دارد.
در سال ١٩٨٤ كريس هشتمين آلبومش را به نام "Man On The Line" منتشر كرد. اين آلبوم شامل يكي از معروفترين آهنگ هاي كريس به نام "High On Emotion" است كه در آن زمان در ده كشور اروپايي به عنوان بهترين آهنگ شناخته شد.
در سال ١٩٨٦ آلبوم "Into The Light" را كه آهنگي به نام "The Lady In Red" داشت منتشر كرد. اين آهنگ در سراسر دنيا باعث شهرت كريس شد و در انگلستان و ٢٤ كشور ديگر به عنوان بهترين آهنگ شناخته شد ولي در آمريكا رتبه دوم را كسب كرد. آلبوم "Into The light" در آفريقاي جنوبي ،‌نروژ ،‌سويس و انگلستان جايزه پلاتينيوم دريافت كرد. در آمريكا، ‌زلاندنو، ‌دانمارك و بلژيك هم جايزه طلايي گرفت. اين آلبوم شامل آهنگ "Say Goodbye To It All" است كه ادامه ترانه "Borderline" از آلبوم "The Getaway" سال ١٩٨٢ است.
آلبوم بعدي كريس دي برگ به نام "Flying Colours" در سال ١٩٨٨ منتشر شد. اين آلبوم همچنين پر فروش ترين آلبوم كريس دي برگ تا به حال بوده است. در طول ۲۸ سال فعاليت، ‌كريس دي برگ بيش از ۲۰۰ جايزه طلايي و پلاتينيوم دريافت كرده است. حتي برخي از سياستمداران و افراد مشهور از طرفداران موسيقي كريس دي برگ ميباشند. كريس دي برگ در سراسر دنيا از اروپا (آلمان، انگلستان، ايرلند،...) و آسيا (ايران، ژاپن، لبنان،...) تا آمريكاي شمالي (كانادا) و آمريكاي جنوبي (آرژانتين، برزيل،...) محبو بيت دارد.
كريس دي برگ تورها و كنسرتهاي زيادي در سراسر دنيا از جمله در آلمان، انگلستان، ايرلند، ژاپن، لبنان، كانادا، آفريقاي جنوبي، اروپاي شرقي، اروپاي مركزي و خاور دور اجرا كرده است كه بسياري از آنها سريعا" به فروش رفته است.
كريس دي برگ در ١٦ سپتامبر سال ٢٠٠٢ آلبوم جديد خود به نام "Timing Is Everything" را منتشر كرد كه شامل ١١ آهنگ جديد بود. كريس دي برگ در اين آلبوم بيشتر به دنبال يك آلبوم تفريحي و شاد بوده است ولي هنوز چند آهنگ از جمله "There"s Room In This Heart Tonight" آهنگهاي عميقي از نظر موسيقي و شعر ميباشند. بزرگترين موفقيت اين آلبوم آهنگ "Lebanese Night" ميباشد كه در كشورهايي مثل لبنان و ساير كشورها آهنگ شماره يك آهنگهاي عربي و انگليسي شد.
با تشکر از حمیدرضا عسکری



Footsteps 2009
Server1    Server2    Server3    Server4

Crusader 1979
Server1    Server2    Server3    Server4

Now And Then
Server1    Server2    Server3    Server4
Man on the Line 1984
Server1    Server2    Server3    Server4

The Road To Freedom 2004
Server1    Server2    Server3    Server4

The Love Songs 1997
Server1    Server2    Server3    Server4

The Storyman 2006
Server1    Server2    Server3    Server4
 
Spark To A Flame 1989
Server1    Server2    Server3    Server4

Lady In Red
Server1    Server2    Server3    Server4
Far Beyond These Castle Walls 1975
Server1    Server2    Server3    Server4

The Getaway 1982
Server1    Server2    Server3    Server4

Spanish Train and Other Stories 1976
Server1    Server2    Server3    Server4

At The End Of A Perfect Day 1977
Server1    Server2    Server3    Server4
Eastern Wind 1980
Server1    Server2    Server3    Server4

Quiet Revolution 1999
Server1    Server2    Server3    Server4

Beautiful Dreams 1998
Server1    Server2    Server3    Server4

Timing Is Everything 2002
Server1    Server2    Server3    Server4
Best Moves 1981
Server1    Server2    Server3    Server4
Power Of Ten 1992
Server1    Server2    Server3    Server4
This Way Up 1994
Server1    Server2    Server3    Server4

Golden Ballads 1996
Server1    Server2    Server3    Server4

Despina Vandi - Full Archive فول آلبوم despina vandi discography

بیوگرافی Despina Vandi

(نام حقیقی Despina Malea) در تاریخ 22 ژوئیه به دنیا آمد ، 1969 در اشتوتگارت - Tübingen ، آلمان. او یک خواننده معروف یونانی عمدتا در یونان و اروپا اگر چه Despina Vandi در آلمان به دنیا آمد ، خانواده Vandi بود از Kavala ، یونان ، او و خانواده اش وجود دارد زمانی که او در سن شش سال داشت. او دارای یک برادر و خواهر بزرگتر. اما او زیاد آلمانی بلد نبود. او همواره از تبدیل شدن به یک بازیگر یا خواننده رویای. زندگی در یک خانواده طبقه پایین او می دانستند که او باید زمینه آموزش و پرورش بود. بنابراین او مورد مطالعه روانشناسی ، فلسفه ، و آموزش و پرورش در دانشگاه تسالونیکی در آغاز آواز او ، Despina تغییر نام خانوادگی خود را به Vandi ، از پدر و مادرش مخفی است که آواز خواندن او بود. Despina Vandi به Demis Nikolaidis ازدواج کرد. او یک بازیکن سابق فوتبال بین المللی و رئیس جمهور سابق باشگاه فوتبال AEK است. او دارای یک دختر پنج ساله به نام Melina و یک پسر به نام Giorgos متولد شده در ماه اوت 2007. Despina Vandi خواننده یونانی است. او معروف است و عمدتا در یونان و قبرس میباشد. کار موسیقی خود را در سال 1994 پس از امضای قرارداد با Minos ایامآی. Despina Vandi آغاز کرد. او همراه با یک صدای خیلی خوب نعمت است بسیار با استعداد میباشد. بدون شک او یکی از هنرمندان با استعداد و محبوب ترین است. او یکی از هنرمندان موفق در یونان است ، و در تاریخ موسیقی یونانی اسطوره می شود.





10entoles 1997

Server 1     Server 2     Server 3



10 Xronia Mazi CD1 2007

Server 1     Server 2     Server 3



10 Xronia Mazi CD2 2007

Server 1     Server 2     Server 3



10 Xronia Mazi CD3 2007

Server 1     Server 2     Server 3



Ante Geia 2002

Server 1     Server 2     Server 3




Best of Bandi (CD1) 2010

Server 1     Server 2     Server 3



Best of Bandi (CD2) 2010

Server 1     Server 2     Server 3



Come along now 2004

Server 1     Server 2     Server 3



Esena Perimenw

Server 1     Server 2     Server 3



Geia 2001

Server 1     Server 2     Server 3



Geia + Ante Geia - Collectors edition 2002

Server 1     Server 2     Server 3



Gela Mou 1995

Server 1     Server 2     Server 3



Gia (Skitz airplay mix) 2003

Server 1     Server 2     Server 3



Kalanta

Server 1     Server 2     Server 3



Live 2003 - CD1

Server 1     Server 2     Server 3

Live 2003 - CD2

Server 1     Server 2     Server 3



Mad Secrets Concerts LIVE 2006

Server 1     Server 2     Server 3



Opa Opa 2004

Server 1     Server 2     Server 3



Profhteies 1990

Server 1     Server 2     Server 3



Remixes 2004

Server 1     Server 2     Server 3



Stin Auli Tou Paradeisou 2004

Server 1     Server 2     Server 3



Stin Auli Tou Paradeisou  2nd_Edition 2005

Server 1     Server 2     Server 3



Underdog mixes 2004

Server 1     Server 2     Server 3



Ypoferw 2000

Server 1
     Server 2     Server 3
 

فول آلبوم chris rea

بیوگرافی Chris Rea
کریس ریآ (Christopher Anton Rea) در چهارم مارس سال 1951 در میدلزبرو انگلستان متولد شد. ‏
او تا سن 19 سالگی اولین گیتار خود را کنار نگذاشت . او در میدلزبرو ( انگلیس ) بدنیا آمد . پدرش یک ‏مهاجر ایتالیایی بود و یک مغازه بستنی فروشی داشت و بنابراین کریس با یک دیدگاه رؤیایی ایتالیایی رشد ‏کرد .( جایی که همه چیز آفتابی تر و شادتر به نظر میرسید و کسانی که بهتر از همه هستند و شما با ‏عموهایتان به نواختن آکاردئون مشغول هستید ).این تاثیر امروز هم در بسیاری از آهنگهای وی به چشم ‏میخورد . نواختن سبک بلوز توسط کریس به خاطر معلم وی بود که میخواست یکی از انشا های او را در ‏مقابل همه کلاس پاره کند و در پی این درگیری وی از مدرسه اخراج شد و با حالتی نا امید و شکست ‏خورده پیش یکی از دوستانش رفت و او یکی از آهنگهای "جو والش" را برای کریس گذاشت و بدین ‏ترتیب از آن روز زندگی وی تغییر کرد .کریس ریآ از خانه دوستش خارج شد و اولین گیتارش را خرید.‏
در سال 1973 او به یک گروه محلی به اسم "مگدالن" ملحق شد که خواننده آن "دیو کاوردیل" گروه را ‏جهت پیوستن به گروه "دیپ پیپل" ترک کرده بود. " مگدالن" به "بیوتیفول لوزرز" تغییر نام داد و برنده ‏جایزه بهترین گروه جدید سال شد. آنان کم و بیش با نام خود زندگی کردند تا اینکه کریس ریآ گروه را ‏در سال 1977 جهت کار تک نفره ( سولو ) ترک کرد.‏
‏ در آپریل 1978 او اجرای تنها(سولو)ی خود را با عنوان ‏‎"Fool (If You Think It's Over)" ‎در انگلیس و آمریکا منتشر کرد.‏
پس از آن کریس ریآ بالغ بر 22 میلیون آلبوم در سراسر جهان به فروش رساند . و مساله غیر عادی اینست ‏که وی بدون وقفه 19 آلبوم در حال کار داشت و در همین دوران کنسرتهایی را با گروهش در سالنهای ‏کنسرت بین المللی اجرا میکرد . ‏
کیفیت اجرای کنسرتهای او ناشی از هماهنگی کامل بین خواننده و نوازنده ها بود و هرگاه بر روی صحنه ‏احساس ناخشنودی از این هماهنگی میکرد با گیتار خود شروع به نواختن و خواندن مینمود .‏
کریس ریآ یک فرد برای نمایشهای بزرگ و با استفاده از جلوه ها و افکتهای ویژه نیست بلکه او به صحنه ‏عشق میورزد زیرا که او میتواند علاقه شرکت کنندگان در کنسرت و گوش فرادادن آنها به صدایش را درک ‏کند.‏‎
او خود را درگیر رسوایی و ننگ نکرده و زندگی خانوادگی شادی را برای خود فراهم نموده است.‏
سرگرمی های مورد علاقه وی خیلی واقع بینانه هستند .او عاشق طبخ غذاهای ایتالیایی است .علاقه شدید ‏او به مسابقات اتومبیل رانی و نمایش های "فراری" نشان دهنده شخصیت چند وجهی وی میباشد. ‏
دو سال قبل او احساس بیماری در لوزالمعده خود نمود و تحت چندین عمل جراحی قرارگرفت. در طول ‏بیماری وی ، همسر و دو دختر او بودند که به او جهت بدست آوردن سلامتی و بازیابی سلامتیش کمک ‏میکردند. او مدعیست خانواده اش او را از مرگ نجات دادند. ‏
در طول این دوره سخت کریس تصمیم گرفت در آلبوم بعدش ریشه و بنیان موسیقیش را نشان ‏دهد.جزئیات زندگی وی در شعرهای آلبوم "‏stony road‏" انتشار یافت که در کارهای قبلی وی ‏ناشناخته بود .‏
خد او میگوید: " این آهنگها از دوران یک بیماری سخت وارد زندگی من شدند" ‏
Stony road ‎‏ پر از زندگیست . کریس در این آلبوم تغییرات جدی را در طول دوسال ، که در طول آن ‏سلامتی خود را بازیافت ، شرح میدهد .‏

او همیشه احساس خاصی به سبک بلوز داشته و این مساله بوسیله شعرها و آهنگها و نوا هایی که بر پایه بلوز ‏بوده اند ، در آهنگهای قدیمی کریس قابل مشاهده است. ‏
آلبوم اخیر وی ‏"‏stony road‏"‏ احساس ملودی های محلی را به انسان القا میکند که البته از پیش زمینه ‏انگلیسی/ایتالیایی وی نشئت میگیرد.‏
کریس ریآ خود را در طاقچه فروشگاه موسیقی قرار نداد ، کاملا برعکس ، انرژی مثبت آلبوم های وی در ‏طول زمان به طور صعودی تازگی خود را افزایش میدهد . ‏‎






1991 - Auberge
Part1:   Server 1
Part2:   Server 2

Deltics

2010 - The Very Best Of Chris Rea

2002 - Dancing Down The Stony Road
CD1:   Server 1
CD2:   Server 1

1987 - Dancing With Strangers
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

1993 - Espresso Logic
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

2000 - King Of The Beach
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

1996 - La Passione
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

1986 - On The Beach
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

1985 - Shamrock Diaries
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1
Part3:   Server 1

1998 - The Blue Cafe
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

2004 - The Blue Jukebox
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

1989 - The Road To Hell
Part1:   Server 1
Part2:   Server 1

1983 - Water Sign

Dj Bobo - Full Arshive فول آلبوم Dj Bobo

Dance With Me 1993

There Is A Party 1994
Server 1    Server 2

Ultimate Megamix 1995

Just For You 1995

World In Motion 1996

The Very Best Of 1996

Magic 1998
Server 1    Server 2

Level 6 - 1999

Planet Colors 2001

Celebration (Limited Edition) 2002
Server 1    Server 2

Visions 2003

Pirates Of Dance 2005

Greatest Hits 2006

Vampires 2007

Fantasy 2010
Server 1    Server 2

Maxi Promo Mix

Avril Lavigne - Full Arshive فول آلبوم Avril Lavigne discography

۱۳۸۹ شهریور ۵, جمعه

نام کامل: Avril Ramona Lavigne نام خودمانی: Avvie/Av روز تولد: ۲۷ سپتامبر ۱۹۸۴ زادگاه: کانادا مليت: امريکايی قد: ۱۵۷cm وزن: ۴۷kg رنگ چشم: آبی رنگ مو: مايل به قهوه ای{خرمايی} رنگ های مورد علاقه: مشکی و قرمز با دادن اين آلبوم جديد مقام اول Pop Charts رو به خود اختصاص داد اونم بدون هيچ عمل غير اخلاقی.نه لباس‌های مبتــذل و Sexy می‌پوشـه و نه رقص وسوسه آميز انجام ميـده و نه به حوادث به صورت خلاصـه اشاره می‌كنه و از هيـچ عامل و روش Hip Hop هم استفاده نكــرده هيچ Lyrics تحريك كننده ای هم نخونده . Avril Lavigne از همه خواننــده‌ها و همه رديف‌هــای خود هم خودش رو جســورتر نشون ميده و هم منظورش رو به صورت روشنتر و واضح‌ تر بيان ميكنه.رفتار و گفتار اون باعث شده ميليــون‌ها بچـــه دوبــــاره به پدر و مادرشون اطمينان بدن. Lavigne در آلـبـــوم جديـــدش يعنی Under My Skin با يك ماتريس تيمی رو كه روی بيشتر آهنگ‌های آلبوم Let Go كار كرده بودن رو جدا كرد Avril در اين آلبوم جديد با يه گروه Songwriter غير قابل تحمل و گيتاريستش Evan Taubenfeld و Songwriter كانادايـــــی Chantal Kreviazuk شــــروع بكار كرد و در تهيه اين آلبـــوم با بهم پيوستن اين عوامل آلبومی قابل قبول و فرمول دار تری بوجود آورد . Lavigne در آلبـــــوم Under My Skin هيچ فكر و هدف تازه ای وارد نمی‌كنه بلكه چهره‌ی آهنــگ‌های آلبوم قبلی يعنــــی Let Go رو درخــشان‌تر می‌كنه اغلب اوقات صداش رو در يك آهنگ به چند جور و نوع تغير ميده تا مطمئن بشه كه شما از خوانندگی اون خســـــته نشدين و زيبايی Chorus ها رو درك می‌كنين . آهنگ اصلی و مهم اين آلبوم همون آهنگی كه زودتر از خود آلبوم Under My Skin منتشر شد كه Don’t Tell Me نام داره ميشه گفت كه آهنگی هســت كه بيشترين شخصيت Avril رو در خودش داره و نشون ميده

All You Will Never Know 2008

Server 1     Server 2     Server 3


Diamond Collection 2006

Server 1     Server 2     Server 3


Keep Holding On ( BSO Eragon )

Server 1
     Server 2     Server 3



Let Go - Bonus Unplugged Cd 2002

Server 1     Server 2     Server 3



Live Acoustic - EP 2004

Server 1     Server 2     Server 3



My World - 2003 Live

Server 1     Server 2     Server 3



The Best Damn Thing 2007

Server 1     Server 2     Server 3



The Softer Side(2009) 2Lions-Team

Server 1     Server 2     Server 3

Under My Skin 2004

Server 1     Server 2     Server 3

Carlos Santana - Full Arshive

بیوگرافی Carlos Santana
کارلوس سانتانا در «آتلان دو ناوارو»در جالیسکوی مکزیک به دنیا آمد. که اکنون یک خیابا
ن و یک میدان در این شهر به نام سانتانا است. کارلوس صاحب دو برادر به نامهای آنتونیو و خورخه و نیز چهارخواهر به نام‌های لورا، ایرما، لتیسیا و ماریا است.
پدر کارلوس، ژوژه سانتانا، نوازندهٔ ویولن بود. کارلوس نیز نوازندگی ویولن را از پدر آموخت. کارلوس در ۸ سالگی تحت تأثیر هنرمندان بلو از قبیل بی. بی. کینگ، جان لی هوکر و تی-بون واکر که از رادیو آمریکا پخش می‌شد، به گیتار روی آورد. پس از آن هنگامی که سانتانا فقط ۱۱ سال داشت، در کلوپ‌های شبانه شروع به نوازندگی گیتار کرد. هنگامی که کارلوس سانتانا ده دوازده ساله بود، یک مرد آمریکایی بدو تجاوز جنسی کرد که پیامدهای آزاردهندهٔ آن در روان سانتانا تا سال‌ها باقی ماند، به گونه‌ای که در دههٔ نود، برای بهبودشان، پس از رایزنی با همسرش، چندین جلسه نزد روان‌کاو حاضر شد.
در سال ۱۹۶۰ خانوادهٔ سانتانا به سان‌فرانسیسکو نقل مکان کردند. یک سال بعد کارلوس نیز به آنها پیوست. در آنجا او به دبیرستان میشن رفت و زبان انگلیسی را آموخت و در سال ۱۹۶۵ نیز از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد.
در اواخر سال ۱۹۶۶، تام فرازیر تصمیم گرفت که گروه موسیقی راک جدیدی تشکیل دهد. فرازیر (گیتار) به کارلوس سانتانا (گیتار ، آواز)، مایک کارابلو (پرکاشن)، راد هارپر (درام)، گاس رودریگز (گیتار باس) و جرج رولی (آواز) پیوست و گروه سانتانا بلوز باند را به وجود آوردند.
پس از مدتی نام گروه به سانتانا تغییر یافت. در اواخر دههٔ ۶۰ گرچه گروه با چندین کمپانی موسیقی به توافق رسیده بود، اما گروه قرارداد را رد کرد. بنابراین هنگام اجرای گروه در فستیوال وودستاک ۱۹۶۹ برای حدود نیم میلیون نفر، هنوز هیز آلبومی از آنها منتشر نشده بود. در پایان همان سال سانتانا با کمپانی «کلمبیا رکوردز» قراردادی امضا کرد و گروه اولین آلبوم خودش را با نام سانتانا منتشر کرد. بعد از آن سانتانا آلبوم‌های آبراکساس و سانتانا 3 را منتشر کرد.
در آوریل سال ۱۹۷۳ سانتانا با دبورا سارا کینگ ازدواج کرد. آنها اکنون صاحب سه فرزند به نام‌های سالوادور، استلا و آنجلیکا هستند.
به عنوان عضوی از تالار مشاهیر راک اند رول، آهنگ‌های سانتانا تابحال بیش از ۹۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروش داشته‌است و بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در کنسرت‌های او شرکت کرده‌اند. او همچنین برندهٔ ۱۰ جایزهٔ گرمی شده‌است. مجله رولینگ استون در سال ۲۰۰۳ و در رده‌بندی ۱۰۰ گیتاریست برتر تمامی دوران، سانتانا را در رتبه پانزدهم قرار داد
  


The Swing of Delight 1980
Server 1    Server 2    Server 3

Zebop 1981
Server 1    Server 2    Server 3

Shango 1982
Server 1    Server 2    Server 3

Havana Moon 1983
Server 1    Server 2    Server 3

Beyond Appearances 1985
Server 1    Server 2    Server 3

The  Very Best of Carlos Santana 1986
Server 1    Server 2    Server 3

Blues For Salvador 1987
Server 1    Server 2    Server 3

Spirits Dancing In The Flesh 1990
Server 1    Server 2    Server 3

black magic woman 1991
Server 1    Server 2    Server 3

Milagro 1992
Server 1    Server 2    Server 3

Sacred Fire, Live In South America 1993
Server 1    Server 2    Server 3

Dance Of The Rainbow Serpent 1995
Part1:   Server 1    Server 2
Part2:   Server 1    Server 2
Part3:   Server 1    Server 2
Part4:   Server 1    Server 2

Aniversario 1997

Santana III.( Reissue ) 1998

Supernatural 1999

Carlos Santana  Divine Light 2001

Shaman 2002

The Essential Santana 2002
Part1:   Server 1    Server 2
Part2:   Server 1    Server 2
Part3:   Server 1    Server 2

Ceremony Remixes And Rarities 2003

All That I Am 2005

The collection

la fuente del ritmo

فول آلبوم بتههون beethoven


Classical Overtures

Missa Solemnis

Selected Piano Sonatas And Famous Violin Romances

Symphony No.5 in C minor op.67 Piano Concerto No.1 in C major op.15

Symphony No.7 Spring Sonata

Symphony No.9 in D minor op.125

Violin Concerto in D major Piano Concerto No.2

فول آلبوم britney spears بریتنی اسپرز

بیوگرافی Britney Spears

بريتني خواننده پر آوازه پاپ در دوم دسامبر سال ۱۹۸۱ در  کنتاوود لوييزيانا  متولد شد . او مادرش  لين نام داشت و معلم مدرسه بود و پدرش نيز جيمي نام داشت. او در سن ۸ سالگي براي بازي در يک نمايش در کلوپ ميکي موس ( کانال ديسني) تستي را انجام داد . تهيه کنندگان نمايش گفتند که او خيلي براي اين کار کوچک است اما يکي از آنها چنان تحت تاثير قرار گرفت که بريتني را به يک مدرسه معتبر در نيويورک معرفي کرد . بريتني با همکاري خانواده اش در ( مانهاتان) زندگي کرد و براي چند تابستان متوالي در آن مدرسه هنري ـ اجراي نقش حرفه اي را آموخت و سر انجام در سال ۱۹۹۱ او در فيلم وحشتناک به نام Ruthless به عنوان يک بچه شيطان(جن) ايفاي نقش کرد . و بعد از آن در سن ۱۱ سالگي او دوباره در تست کلوپ ميکي موس شرکت کرد و اين بار به موفقيت رسيد و توانست عضو اين کلوپ شود. در سالهاي ۱۹۹۳ و۱۹۹۴ او به*  اورلاندوي فيلوريدا* رفت و در آنجا با بقيه هنرپيشگان ) که شامل دو عضو آينده گروه Nsync و همچنين کري راسل ستاره آينده Wbs`Felicity ميشد ( آشنا شد و با آنها در کلوپ MMC يک نمايش معمولي را اجرا کرد .و بعد از آن به لوئيزياتا رفت و مدت دو سال در دبيرستان تحصيل کرد . او قبل از اينکه به معروفيت برسد در سن ۱۵ سالگي به نيويورک سفر کرد تا براي خواننده شدن تست خوانندگي بدهد .و بعد از موفقيت در تست به عمل آمده قرار دادي دوساله با Jive Records بست و اولين آلبوم خود را به نام Baby One More Time در اوايل سال ۱۹۹۸ به پايان رساند اما چون وي در کارش حساسيت عجيبي داشت اين آلبوم در سال ۱۹۹۹ به بازار عرضه شد . تهيه کننده اين آلبوم Eric Foster White نام داشت .) تهيه کننده اي که  ويتني هاستون-مدونا-مايکل جکسون -ماريا کري- مکس مارتين و Back Street Boys را به معروفيت رسانده(!
موفقيت آلبوم Baby One More Time به قدري زياد بود که در همان هفته اول بريتني را مستقيما به بالاي جدول آلبوم هاي ديگر خوانندگان رساند و آلبوم آن بهترين آلبوم سال شناخته شد و تا ماه سپتامبر۶ ميليون کپی از اين آلبوم به فروش رسيد .

اولين بحث جنجالی که مدتها توجه افکار عمومی را به خود جلب کرده بود در ماه مارس سال ۱۹۹۹ به وجود آمد ! ماجرا از جايی آغاز شد که مجله Rolling Stone يک عکس س***ک*^***سی ازبريتنی ۱۷ ساله بر روی جلد خود چاپ کرد و شایعه کرد که بريتنی سينه * لوليتا اسکيو* را به خود پيوند زده است اما بريتنی با ارائه مدارک معتبر به اين شايعه پايان داد.

در فوريه سال ۲۰۰۰ بريتنی کانديد دريافت جايزه Grammy شد اما سرانجام جايزه را عضو سابق کلوپ ميکی موس يعنی Christina Aguilera بدست آورد !. دومين آلبوم بريتنی به نام Oops ! I Did It Again در ماه می سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد و در همان هفته اول ۱.۳ ميليون کپی از آن به فروش رفت . اين آلبوم به خاطر بهترين صداگذاری پاپ و نيز بهترين اجرای خوانندگی در قسمت زنان بريتنی را برنده دو جايزه Grammy ساخت. سومين آلبوم او در نوامبر ۲۰۰۱ به با زار عرضه شد که آن هم با موفقيت کم نظيری رو برو شد و بريتنی را به اوج معروفيت خود رساند تا سال 2004 که Greatest Hits  My Prerogative منتشر شد و خودتان آثار آن را دیدید که با استقبال فراوان روبه روشد.

يک بيوگرافی ساده از بريتنی اسپیرز:
پدرش جيمی نام دارد و ۴۶ سالشه و مادرش هم لين نام داره
يک خواهر ۹ ساله به نام لينه داره
يک برادر ۲۳ ساله به نام برايان داره که در حال حاضر دانشجو هستش .
گل مورد علاقه : رز سفيد
ورزشهای مورد علاقه : بسکتبال و شنا
خواننده های مورد علاقه : ويتنی هوستون ـ مایکل جکسون ـ مدونا
بازيگر مرد مورد علاقه :  تام کروز ـ براد پيت ـ بن افلک
بازيگر زن مورد علاقه : مگ رايان ـ کاترين زتا جونز
بريتنی برای مدتی نسبتا طولانی با Jastin Timberlake رابطه داشت اما بنا به دلايلی رابطه آنها بهم خورد و بعد از آن با  Kevin Federlin ازدواج کرده و بچه دار شد  كه اسمش شان هست. البته اونتور كه از خبرها پيداست امسال (2006) از كوين هم جدا شده داره يه آلبوم جديد به بازار  ارائه ميكنه.




Baby One More Time 1999

Server 1     Server 2     Server 3



Oops!...I Did It Again 2000

Server 1     Server 2     Server 3



Britney 2001

Server 1     Server 2     Server 3



In The Zone 2003

Server 1     Server 2     Server 3



Greatest Hits_My Prerogative 01 - 2004

Server 1     Server 2     Server 3



Greatest Hits_My Prerogative 02 - 2004

Server 1     Server 2     Server 3



B In The Mix The Remixes 2005

Server 1     Server 2     Server 3



Britney And Kevin Chaotic (Bonus CD) 2005

Server 1     Server 2     Server 3



Blackout 2007

Server 1     Server 2     Server 3



Circus 2008

Server 1     Server 2     Server 3



Outta This World 2010

Server 1     Server 2     Server 3

50Cent - Full Arshive

بیوگرافی 50Cent

سنت متولد جامائيكا است هنگامي 8 ساله بود پدر و مادرش از هم تلاق گرفتند و مادربزرگش سرپرستي او را بر عهده گرفت كمي پس از آن به وسيله ي دوستانش با رپ آشنا شد در سال 1990 به دليل دزدي به زندان افتاد پس ار اين كه از زندان آزاد شد با رپر مشهور Jay-z و Nas آشنا شد و چند آهنگ را با آن ها خواند كمي بعد كمپاني Trackmaster با او قرار داد امضا مي كند و 50سنت بلاخره در سال 1999 آليوم اول خود را ''power of the dollar بيرون مي دهد اما در آهنگ''How to rob'' به گانگستر هاي است سايد توهين مي كند و با اين كار جنجالي در 24 مي سال 2000 توسط گروهي از است سايد ترور مي شود و 9 تير به بدن او برخورد مي كند از اين 9 تير 7 عدد به پايه او 1 به ريه و 1 يه شكمش برخورد مي كند اما او به طرز معجزه آسايي زنده مي ماند او 2 سال از رپ دور مي شود و سپس با ''Lloyd Banks وtony yayo گروه چي يونيت را تشكيل
مي دهد و بعد آلبوم ''guess who's back again' را براي مخالفينش اجرا كرد كه باعث شد رپرهاي نيويوركي از او حمايت كنند او سپس آلبوم ''50cent is the future'' و nomercy no fearرا بيرون داد سپس با eminem وdr dre آشنا مي شود و چند كار با آن ها اجرا مي كندو 50سنت آلبوم ''Get rich or die tryin'' را بيرون مي دهد و به موفقيت فوق العاده اي ميرسد كه بيشتر موفقيت آن از آهنگ in da Club بود فروش آلبوم در 5 روز 872000 نسخه بود كه باعث تعجب همه شد او با تور هاي بزرگ معروف تر مي شود و به عنوان بهترين رپر سال بر گزيده مي شود سپس او چند آلبوم هم با گروهش جي يونيت بيرون داد و يه موفقيتي رويايي رسيد او سپس با the game آشنا مي شود و به او كمك می کند تا آلبومي بيرون دهد بعد از آن در اول سال 2005 آلبوم massacre را بيرون داد كه یکی از بهترین آلبومهای اين رپر بزرگ است و بسيار موفق مي شود به هر حال او در حال حاضر از بزگان رپ محسوب مي شود--------50cent در فیلمی با نامget rich or die tryinکه تا حدودی در مورد زندگی خودش است به کارگردانی جیم شریدان و همراهی جوی بریانت و ترنس هوارد ظاهر شد.این فیلم 12 میلیون دلار در اولین هفته در آمریکا فروش داشت و در کل 30 میلیون دلار در تمام آمریکا فروش داشت.
در ضمن در سال 2008 نیز او در یک فیلم نقشه یک مواد فروش دوره گرد را بازی کرده است







24Shots Album

Server 1    Server 2     Server 3



50 Cent with G-UNIT - Is The Future

Server 1    Server 2     Server 3



50 Cent VS Saigon - 2003

Server 1    Server 2     Server 3



50 Cent and G-Unit - Tha Realest Killaz - (Bootleg) - 2003

Server 1    Server 2     Server 3



Behind Da Bars 2004

Server 1    Server 2     Server 3



Curtis

Server 1    Server 2     Server 3



For Love Or War

Server 1    Server 2     Server 3



Gangster and A Gentleman (Part 1) - 2003

Server 1    Server 2     Server 3



Get Rich Or Die Tryin

Server 1    Server 2     Server 3



Guess Who's Back

Server 1    Server 2     Server 3



Mixtape legend (2004) - Hip Hop

Server 1    Server 2     Server 3



No Mercy No Fear

Server 1    Server 2     Server 3



The Callaboration

Server 1    Server 2     Server 3



The Massacrelbum

Server 1    Server 2     Server 3



The Power Of the Dollar

Server 1    Server 2     Server 3



The Realist (EP) - 2003

Server 1    Server 2     Server 3

پر طرفدارترین ها

50Cent - Full Arshive آهنگ فوق العاده و شنیدنی ابی به اسم دلتـــنگی با سه کیفیت متفاوت ... آهنگ ،جدید ،و ،بسیار زیبای ،تامین ،(25band) ،به نام ،اشتباه ، آهنگ ،جدید ،و ،بسیار زیبای ،حمید حامی ،به نام ،همچون سرو ، آهنگ ،جدید ،و ،بسیار زیبای ،مهدی احمدوند ،به نام ،دل بستم ، آهنگ جدید آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد از سون به همراهی مصطفی مسعودی به نام مال منی آهنگ جدید و زیبای امیر تتلو به نام الو با 2 کیفیت آهنگ جدید و زیبای پیام شیرزاد با همراهی مهدی مقدم به نام نازگل با 2 کیفیت آهنگ جدید و زیبای Diana Vickers به نام My Wicked Heart .. آهنگ هاي عاشقانه اددی اهنگ جدید و بسیار زیبای T1 به نام بوم بوم پیشنهاد اهنگها ۳ اهنگ عاشقانه ايراني محسن ياحقي Music Love بنیامین خشایار - آدم معمولی دارا دانلود دو آهنگ جدید و زیبای محمود علی نقیان به نام های غریبه و طاقت زلفکان بلند سورنا سه آهنگ جدید و زیبای رضا رحمتی با 2 کیفیت شهزاده ی قصه ی من صـــادق اسـتار عیدی گروه آریان؛ ریمیکس آهنگ پرواز فرزان فول آلبوم 50 cent فول آلبوم Christina Aguilera فول آلبوم dj yahel discography فول آلبوم بتههون beethoven فول آلبوم کارلوس سانتانا carlos santana فول آلبوم Akon Discography فول آلبوم aqua فول آلبوم avenged فول آلبوم Avril Lavigne discography فول آلبوم backstreetBoys فول آلبوم britney spears بریتنی اسپرز فول آلبوم celine dion فول آلبوم chris rea فول آلبوم despina vandi discography فول آلبوم disturbed فول آلبوم Dj Bobo فول آلبوم justin bieber فول آلبوم the eagles کامران هومن - مثل خودت کلیپ m گلشیفته فراهانی مازیار فلاحی موزیک ایرانی موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای Amr Diab به نام Ba Dem Alby . با کیفیت عالی موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای فرامرز آصف به نام بابا کرم با کیفیت اورجینال موزيک ويدئوی جديد و بسیار زیبای Janelle Monae Ft. Big Boi با نام Tightrope موزيک ويدئوی جديد و فوق العاده زیبای Armin van Buuren Ft. Sophie Ellis با نام Not Giving Up On Love ورژن ،جدید ،آهنگ ،بسیار زیبای ،آدما ،با صدای ،محسن یگانه ،برنامه تلوزیونی ،یه آسمون آبی سقف اتاق منه ، ورژن نهایی آهنگ جدید و بسیار زیبای Miley Cyrus به نام See You In Another Life همای مستان Akon - Full Archive Aqua - Full Arshive Assef - Babakaram _MusicVideo Avenged Sevenfold - Full Arshive Avril Lavigne - Full Arshive Backstreet Boys - Full Arshive Beethoven - Full Arshive Britney Spears - Full Arshive Carlos Santana - Full Arshive Celine Dion - Full Arshive Chris de Burgh - Full Arshive Chris Rea - Full Archive Christina Aguilera - Full Arshive Despina Vandi - Full Archive Dido - Full Arshive Disturbed - Full Arshive Dj Bobo - Full Arshive Dj Yahel - Full Arshive Eagles - Full Arshive Janelle Monae Ft. Big Boi_MusicVideo Justin Bieber - Full Archive Linkin Park - The Catalyst_Video MusicVideo Majid Akhshabi – Mah Dar Amad Mostafa Moemeni - Lahze